دکتر امیرحسین جلالی

بهترین جراح قلب کودکان در تهران

بیماری های قلبی در واقع جزء مشکلاتی است که با افزیش سن و ایجاد تغییراتی در سبک زندگی اتفاق می افتد البته توجه داشته باشید که بعضی از افراد از همان بدو تولد ممکن است دچار مشکلات قلبی باشند، از همین رو برای درمان لازم است تا حتما به بهترین جراح قلب کودکان در تهران مراجعه نمایند، چرا که عدم تشخیص به موقع و انتخاب مناسب ترین روش درمانی می تواند مشکلات تهدید کننده ای را برای فرد ایجاد نماید. ما شما را در این مقاله با ویژگی های وظایف مهمی که یک جراح قلب کودکان باید داشته باشد شما را آشنا می کنیم.

نگاهی سریع به مهم ترین خدمات بهترین جراح قلب در تهران

موارد توضیحات
تخصص فوق تخصص جراحی قلب و عروق
مهم ترین خدمات – انجام جراحی قلب
– جراحی پیوند قلب در بزرگسالان
– جراحی قلب اطفال
– جراحی های ریشه آئورت
– جراحی عروق کرونر
– جراحی دریچه های قلب و….
مهم ترین خصوصیات بهترین جراح قلب کودکان – داشتن تجربه و مهارت کافی درجراحی
– داشتن سابقه بالا در انجام جراحی
– موفقیت آمیز بودن عمل های انجام شده
– دلسوز بودن نسبت به حال مریضان و …
ساعت کاری روزهای چهارشنبه درمانگاه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰
عمل جراحی روزهای شنبه الی چهارشنبه
آدرسبیمارستان قلب شهید رجائی (مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی قلب شهید رجائی)
شماره تماس 02123922117

علت اصلی مراجعه به بهترین جراح قلب کودکان

داشتن هر گونه مشکلات قلبی در افراد با هر رده سنی می تواند منجر به ایجاد ناراحتی های بسیار و از همه مهم تر اضطراب را در فرد شود، ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که بروز این مشکلات در کودکان در مقایسه با بزرگسالان به نسبت سخت تر خواهد بود.

امروزه علم پزشکی پیشرفت های بسیار زیادی را علل خصوص در حوزه قلب و عروق داشته است و همین موضوع باعث شده تا برخلاف گذشته که وجود مشکلات قلبی در کودکان می توانست زندگی آن ها را تهدید کند، امروزه با انتخاب بهترین و مناسب ترین روش درمان می توان آن ها را برطرف کرد.

از جمله مهم ترین بیماری ها و مشکلات قلبی که در کودکان باید جدی گرفته شود به شرح زیر می باشد:

بیماری های مادرزادی قلبی

همانطور که از نام آن مشخص کودکان از همان بدو تولد با این مشکل به دنیا می آیند و اثرات آن طولانی مدت خواهد بود، یعنی حتی فرد با بالا رفتن سن هم باید زیر نظر یک متخصص قلب باشد. بیماری های قلبی مادرزادی در واقع روش های درمانی متفاوتی دارند که پزشک بر حسب نوع بیماری و شدت آن مناسب ترین روش درمانی را انتخاب می کند.

بیماری مادرزادی قلب

روماتیسم قلبی

باکتری استرپتوکوک در صورت عدم درمان می تواند منجر به بروز روماتیسم قلبی در فرد شود داشتن این نوع بیماری قلبی در واقع به دریچه قلب و عضلات آن آسیب های بسیار جدی را وارد می کند. پس برای پیشگیری از بروز این بیماری در کودک خود حتما به یک متخصص قلب خوب مراجعه نمایید.

آریتمی قلبی

اگر ضربان قلب کودکان شما غیر عادی باشد باعث می شود تا پمپاژ خون نیز به درستی انجام نشود بروز چنین مشکلی در قلب کودک شما از علائم مختلفی چون خستگی، ضعف، سرگیجه، غش کردن برخوردار است البته توجه داشته باشید که انتخاب روش درمانی بستگی به نوع آرتیمی دارد.

آریتمی قلب
مشاوره آنلاین با دکتر امیر حسین جلالی

سندروم کاوازاکی

یکی از نادر ترین نوع بیماری های قلبی در کودکان محسوب می شود که از مهم ترین علائم آن می توان به متورم شدن رگ های خونی در پاها، دهان، گردن اشاره کرد، البته علائم دیگری مثل ایجاد تب و تورم در غدد لنفاوی را نیز به همراه خواهد داشت.

به منظور درمان این بیماری لازم است تا حتما شدت بیماری تعیین شود تا از این طریق بتوان مناسب ترین روش درمانی را انتخاب کرد، ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که در بعضی از افراد این بیماری نیاز به داشتن چکاپ و بررسی های مادام العمر دارد.

سوفل قلب

سوفل قلب در واقع به صدای غیر طبیعی از قلب گفته می شود که علت اصلی این صدا زمانی که خون از رگ ها عبور می کند ایجاد می شود. در حالت کلی این بیماری عارضه ای را برای کودک شما به همراه نخواهد داشت ولی لازم است تا در صورت مشاهده علائم حتما برای بررسی های بیشتر به پزشک مراجعه نمایید.

سوفل قلبی

اگر این صدا ها غیر طبیعی باشد پزشک انجام آزمایش هایی را برای بررسی سلامت قلب جنین انجام می دهد تا بتواند از سلامت قلب او مطلع شود.

اگر کودک خود را به موقع به بهترین جراح قلب کودکان نبریم چه اتفاقی می افتد؟

والدین محترم حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت مشاهده هریک از علائم نشان دهنده بیماری های قلبی لازم است تا حتما برای بررسی های بیشتر و تشخیص علت هر چه سریع تر به بهترین جراح قلب در تهران یا در شهر خود مراجعه نمایید، و به هیچ عنوان کودک خود را نزد پزشکی که تجربه و مهارت کافی در این زمینه ندارد نبرید، چرا که اگر برخی از آزمایشات یا تست هایی که باید انجام شود را با دقت بالایی بررسی نکند می تواند منجر به باقی ماندن یک مشکل با نارسایی قلبی شود یا حتی در موارد حاد تر می تواند جان کودک را نیز تهدید کند.

پس با توجه به اهمیت بالای این موضوع اگر دیدید که کودکان مشکلات قلبی دارد هر چه سریع تر با مراجعه به یک جراح قلب با تجربه و کاربلد از بروز مشکلات در آینده پیشگیری کنید از همه مهم تر از نتایج درمان نیز بهترین نتیجه را دریافت خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره از دکتر امیر حسین جلالی فرم مشاوره زیر را پر کنید 👇🏻 تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نام
شماره تماس
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
هنگام ارسال فرم خطایی رخ داده است. لطفاً همه فیلدهای فرم را دوباره تأیید کنید.

بهترین جراح قلب کودکان در تهران چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی بهترین جراح قلب کودکان در تهران به شرح زیر می باشد:

✅ یک پزشک با تجربه و کاربلد باید حتما از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار باشد، به عنوان مثال شما به هیچ عنوان نمی خواهید پزشکی که کودک خود را نزد او می برید بیش از اندازه ترسو و محتاط باشد چرا که باعث می شود تا انتخاب های غلطی را داشته باشد از همین رو پزشکانی را انتخاب کنید که اعتماد به نفس و تجربه بالایی دارند توجه داشته باشید که این موضوع به معنای تکبر و خودستایی نیست بلکه این ویژگی باعث می شود تا پدر و مادر بیشتر به پزشک اعتماد کنند و با اعتماد بیشتری درمان کودک خود را به او بسپارند.

✅ حتما پزشکی را انتخاب کنید که نسبت به حال بیماران خود دلسوز باشد و برای حال بهتر مریضان خود و دریافت نتیجه مطلوب از بهترین و مناسب ترین روش درمانی استفاده نماید.

✅ داشتن تجربه و مهارت پزشک همانطور که گفتیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از همین رو حتما به این نکته توجه داشته باشید پزشکی که آن مراجعه می کنید حتما در زمینه درمان مشکلات قلبی کودکان و انجام جراحی ها تخصص کافی و لازم را داشته چرا که این موضوع باعث می شود تا با توجه داشتن تخصص کافی در این زمینه از بهترین روش درمانی را برای کودک شما انتخاب نماید.

✅ حتما به مراجعه کننده های خود آموزش های کافی و لازم را در خصوص داشتن یک زندگی سالم ارائه نماید.

علائم نشان دهنده نارسایی قلبی

بهترین جراح قلب کودکان در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

این موضوع در واقع یکی از متداول ترین سوالات خانواده هایی است که کودک آن ها دچار مشکلاتی قلبی می باشد از همین رو همواره به دنبال بهترین جراح قلب کودکان هستند تا کودک خود را نزد او برده و با توجه به تجربه و تخصص او بهترین و موثر ترین روش درمانی را نیز دریافت کنند.

دکتر امیر حسین جلالی فوق تخصص جراحی قلب و عروق در تهران می باشد ایشان فلوشیپ جراحی بیماری های مادرزادی قلب و عروق را دارند در واقع همان موضوعی که در بخش قبلی اشاره کردیم یعنی پزشک انتخابی ما از تخصص کافی در حوزه بیماری های قلبی کودکان برخوردار است.

ایشان با داشتن عمل های موفقیت های بسیار زیاد و علاوه بر آن داشتن تجربه و تخصص کافی در این زمینه یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود.

یک جراح قلب خوب از چه روش تشخیصی برای بیمار های قلبی کودکان استفاده می نماید؟

به منظور تشخیص بیماری های قلبی در کودکان راه ها و روش های مختلفی وجود دارد، اولین راه تشیخص معاینه اولیه کودک است که پزشک می تواند با گرفتن ضربان قلب کودک؛ پوست زرد، کبودی پوست و …. وجود بیماری را در کودک تشخیص دهد.

علاوه بر معاینه در بعضی از مواقع لازم است تا حتما تست های تشخیصی نیز نظیر اکو قلب، آنژیوگرافی و … نیز انجام داده شود تا بتوان یک نظر قطعی دارد.

توجه داشته باشید که یک فوق تخصص جراحی قلب اطفال نه تنها در زمینه انجام جراحی های قلب فعالیت دارد، در صورتی که کودک شما دچار مشکلات قلب است با مراجعه به این پزشک و بررسی های بیشتر بیماری بهترین و موثرترین روش درمانی را انتخاب می کند.

🎬رضایت مندی بیماران دکتر امیر حسین جلالی

00:55
truncate dir-rtl

جراحی مشکل CAVCSD در سن 8 ماهگی

00:54
truncate dir-rtl

فیلم نتیجه انجام جراحی قلب در بیمار کوچولو

سوالات متداول

کلام آخر

با توجه به تمامی موارد گفته شده در خصوص بهترین جراح قلب کودکان در تهران باید اشاره کنیم که پیدا کردن یک پزشک حاذق و با تجربه که از تخصص کافی هم برخوردار باشد کار چندان راحت و ساده ای نخواهد بود، داشتن یک انتخاب غلط می تواند باعث شود تا مشکلاتت قلبی کودک شما را به طور کامل تشخیص داده نشود و بروز آن منجر به ایجاد مشکلات بسیار حاد تری در بزرگسالی شود. پس با یک انتخاب درست نتیجه مطلوبی را نیز از درمان خود دریافت خواهید کرد.

دکتر امیرحسین جلالی

دکتر امیرحسین جلالی

فوق تخصص جراحی قلب و عروق
فلوشیپ جراحی بیماری های مادرزادی قلب

6 Responses
    1. توی این موضوع عوامل مختلفی مثل نوع بیماری، سن، نوع عملکرد قلب و … دخیل هستند ولی اگه عمل ریسک پذیر باشه پزشک قبل حتما با شما در این مورد صحبت می کنه.

  1. آیا درد در ناحیه قفسه سینه نشان دهنده بیماری قبلی هستش ؟

    1. اگه درد قفسه سینه همراه با علائمی مثل تعریق سرد، حالت تهوع و استفراغ باشد لازمه تا حتما برای بررسی های بیشتر به متخصص قلب مراجعه کنید.

    1. این عمل تحت بی هوشی عمومی انجام میشه و لازمه جراح برای شروع عمل برشی را در ناحیه قفسه سینه ایجاد کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *