دکتر امیرحسین جلالی

بهترین جراح قلب در تهران

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با انتخاب بهترین جراح قلب در تهران صحبت کنیم. جراحی قلب به عنوان یکی از مهم‌ترین جراحی‌های به حساب می‌آید، که پزشک فوق تخصص باید در آن مهارت بالایی داشته باشد. پزشک متخصص جراحی،که توانسته دوره های فوق تخصصی جراحی قلب را به اتمام برساند، را جراح قلب می‌شناسند و می‌تواند اعمال جراحی را برای قسمت قلب و عروق و قفسه سینه انجام دهد.

مشخصات بهترین جراح قلب در تهران

اصولاً بهترین جراح قلب دارای یکسری ویژگی‌هایی می‌باشد که از طریق ها می توان انتخاب درستی را داشت. ممکن است صدها جراح و متخصص قلب وجود داشته باشد، اما همه آن‌ها شرایط و ویژگی‌های یکسانی ندارند، البته داشتن مدرک تحصیلی جراحی قلب یکی از حداقل ترین شرایط ممکن است. بنابراین درصورتی‌که می‌خواهید سلامتی بدن خود را به پزشک بسپارید باید بررسی کنید که آیا پزشک فوق از ویژگی عمومی و شرایط خاص برخوردار است؟

در کنار داشتن مدرک تحصیلی، تجربه و مهارت پزشک از جمله شرایطی است که هر پزشکی باید از آن برخوردار باشد. یکی از بهترین پزشکانی که در این زمینه می‌تواند افراد را کمک کند، دکتر امیر حسین جلالی می‌باشد که با تجربه و مهارت بسیاری اقدام به انجام جراحی قلب می کند.

ویژگی عمومی بهترین جراح قلب در تهران

جراحان قلب باید از نظر حرفه‌ای پزشکان بسیار خوبی باشند. در حالت کلی پزشکان و جراحان باید توانایی فنی، توانایی کار کردن به صورت تیمی، توانایی حل کردن مشکلات پیچیده در حالت استرس زیاد با سریع‌ترین روش و قضاوت صحیح را دارا باشند. همچنین باید مسئولیت‌پذیر باشند و بتوانند در مقابله با موارد هیجان برانگیزه با کنترل کردن شرایط و دقت فراوان فعالیت کنند.

یکی از نکات بسیار مهمی که در ویژگی‌های عمومی بهترین پزشک جراح قلب در تهران باید وجود داشته باشد، این است که پزشک‌ باید بتواند با اطلاعات محدودی که دارند و همچنین بر تحصیلات خود تکیه کنند و بتوانند از طریق قدرت قضاوت خود و همچنین غرایز حاکم بر شغل خود تصمیماتی در رابطه با زندگی یا مرگ بیماران اتخاذ کند تا بتوانند در شرایط حاکم بهترین نتیجه را بدست آورد.

مهم‌ترین ویژگی که بهترین جراح قلب باید داشته باشد مهارت‌های فنی می‌باشد، بنابراین جراحان متخصص قلب باید طیف وسیعی از مهارت‌ها و دانش‌های فنی را با خود به‌ همراه داشته باشند. همچنین پزشکان باید شخصیتی داشته باشند که بتوانند با پیشرفت‌های جدید منطبق شوند، زیرا حرفه پزشکی علی‌ الخصوص جراحی قلب روز به‌ روز در حال پیشرفت می‌باشد.

ویژگی خاص بهترین جراح قلب در تهران

درحالت کلی بهتر است در زمانی‌که به جراح قلب مراجعه می‌کنید، پزشکی انتخاب شود که در حوزه‌ای که برای آن قسمت مشکل به‌ وجود آمده، تخصص و مهارت بالایی داشته باشد؛ و بتواند در آن قسمت متمرکز شود. زیرا جراحی قلب از زیرشاخه‌های متنوعی تشکیل شده‌ است، پزشکان بعد از به پایان رساندن دوران تحصیل خود در یک یا چند شاخه، می‌توانند مهارت‌های جراحی خود را ارتقا دهند و در آن شاخه، مشغول فعالیت شوند. از این‌رو بهتر است پزشکی انتخاب کرد که در آن زیر شاخه مهارت بالایی داشته باشد‌.

اصولاً جراحی قلب شامل زیرشاخه‌های زیر می‌باشد:

  • گرفتگی عروق کرونری
  • جراحی کردن ناهنجاری های مربوط به ناهنجاری مادرزادی قلب
  • انجام دادن عمل جراحی بدون اینکه از روش تهاجمی استفاده شود.
  • انجام دادن جراحی در بیماران نارسایی قلب
  • اصلاح کردن آنوریسم و اصلاح کردن دایسکشن آئورت
  • تعویض کردن و یا ترمیم کردن دریچه‌های موجود در قلب

نکات لازم در رابطه با انتخاب بهترین جراح قلب در تهران

بهتر است سابقه و تجربیات پزشک را نادیده نگرفت؛ زیرا زمانی‌که پزشک در یک زمینه بسیار معروف شده باشد و بیماران زیادی را درمان کرده باشد، نشان‌ دهنده تجربه و مهارت بالای پزشک می باشد. از این‌رو توصیه می‌شود، قبل‌ از انتخاب بهترین جراح به سابقه و خوش‌ نام بودن پزشک بسیار اهمیت دهید.

هر پزشک در هر رشته ای باید یکسری نکات را رعایت کند تا به صلاحیت برسد، که در نهایت بتوان او را به‌ عنوان بهترین پزشک معرفی کرد. در حالت کلی برای این‌که بهترین جراح قلب در تهران را معرفی کرد باید ویژگی‌های زیر در او دارا باشد که عبارت است از:

  • ارتباط برقرار کردن صمیمی با بیماران و القا کردن انرژی مثبت به بیمار
  • دریافت اطلاعات کامل و موشکافانه از طریق فیزیولوژی قلب و سیستم تنفسی بیمار
  • داشتن مهارت بالا در استفاده از لوازم جراحی و حرکات دست‌ها به حالت سریع
  • توانایی استفاده کردن از ابزارها و فناوری‌های جدید و پیشرفته
  • داشتن اطلاعات دقیق و به‌ روز در مورد استفاده از ابزارها و جدیدترین سبک‌های جراحی در دنیا

بهترین جراح قلب در تهران کیست؟

همه پزشکان قلب باید در کنکور تجربی شرکت کنند و بعد از آن‌که دوره‌های پزشکی عمومی را سپری کردند و مراحل عمومی را طی کردند باید حدود ۴ تا ۵ سال به‌ عنوان دستیار فوق تخصصی جراحی قلب و عروق آموزش ببینند‌. بعد از طی کردن مراحل فوق باید در یک دوره سه ساله به‌ عنوان فلوشیپ تخصصی قلب آموزش ببینند.

بعد از اتمام مراحل فوق به عنوان پزشک فوق تخصص می توانند فعالیت خود را شروع کنند و در صورت تمایل دوره های فلوشیپ شش ماه تا یک ونیم ساله را در زیر شاخه‌ای خاص بگذرانند. در حالت کلی انتخاب کردن جراح قلب ممکن است اندکی دشوار باشد، یک‌ سری عوامل متعدد وجود دارد که می‌تواند افراد در انتخاب کردن بهترین جراح قلب یاری دهد.

یکی از بهترین دکترهایی که با تکیه کردن بر تبحر و خوش‌ نامی ایشان می‌توان او را به‌ عنوان یکی از بهترین جراحان قلب در تهران معرفی کرد، دکتر امیر حسین جلالی است. ایشان توانستند فوق تخصص و همچنین فلوشیپ جراحی بیماریهای مادرزادی قلب که تنها مدرک دارای مجوز رسمی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است و علاوه بر آن دوره های آموزشی دیگر در مورد ترمیم دریچه های قلب، جراحی ریشه آئورت، قوس آئورت و پیوند قلب را در داخل و خارج از کشور بدست آوردند……

مدارک تخصصی و بی‌نظیری از جراحی‌های قلب در سراسر دنیا را بدست آورند و همین کارنامه درخشان ایشان باعث شده تا به‌ عنوان یکی از بهترین جراحان قلب در تهران شناخته شود.

جمع‌بندی

انتخاب کردن بهترین جراح قلب در تهران، ممکن است اندکی دشوار باشد. عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند افراد را در انتخاب پزشک فوق تخصص یاری دهد. بهتر است قبل از انتخاب پزشک به نوع جراحی، سابقه پزشک فوق تخصص و ویژگی‌های مراکز درمانی توجه کرد، تا بتوان به نتیجه مطلوب دسترسی پیدا کرد.

دکتر امیرحسین جلالی

دکتر امیرحسین جلالی

فوق تخصص جراحی قلب و عروق
فلوشیپ جراحی بیماری های مادرزادی قلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *